Portada Lliteratura Laura Marcos y Julio González llévense los premios del concursu de rellatos de Cangas

Laura Marcos y Julio González llévense los premios del concursu de rellatos de Cangas

by asturnet

Laura Marcos Domínguez, col cuento tituláu “Abril, xunetu”, y Julio González Rodríguez, pol cuentu “Nara, un viaxe nel tiempo” son los ganadores del X Concursu de cuentos curtios organizáu pol Conceyu de Cangas del Narcea. La entrega de premios va celebrase na conmemoración añal de la Selmana de les Lletres Asturianes, en mayu. El Conceyu de Cangas organizará un actu públicu nel que se fadrá una llectura de los cuentos gallardonaos.

“Abril, xunetu”, el cuentu de la mierense Laura Marcos, participaba na categoría d’asturianu estándar. Trátase d’un cuentu en formatu epistolar basáu nuna hestoria real tresmitida a l’autora por un descendiente de los protagonistes y ta ambientáu na Segunda Guerra Mundial. Nél, l’antisemitismu y les tribulaciones d’una probe xudía emigrada en Francia que pasó per un campu de concentración son pieces fundamentales.

El cuentu de Julio González, “Nara, un viaxe nel tiempo”, ye una hestoria ente fantástica y mítica que fai un repás pel orixe del nome del pueblu del autor, Naraval, en Tinéu, trespasando les fronteres del tiempu y l’espaciu. Julio González escribió’l cuentu na variedá occidental del asturianu y ye’l ganador nesta categoría.

Tamién te podria gustar