Portada Política Laura González quier recuperar pa IX l’escañu qu’Asturies necesita

Laura González quier recuperar pa IX l’escañu qu’Asturies necesita

by asturnet

Tres la anuncia per parte del conseyu políticu d”IX de que Laura Gonzalez va encabezar la lista del partíu nes prósimes elecciones xenerales, la ex-conseyera de vivienda señaló en rueda de prensa qu’encaraba esta nueva llabor col enfotu de recuperar “con entusiamu y pasión l’escañu de IU en Asturias”. “Ye importante pa IX recuperar esi escañu, pero creo que tovía ye más importante pa los asturianos”, sorrayó la política.

Tamien quiso agradecer a la dirección del partíu esti nombramientu que aceptó guiada pol so calter autodisciplináu. “Soy una persona autodisciplinada, aunque algunos hayan perdido la disciplina, y estoy agradecida a IU, que siempre ha pensado en mí para cargos de importancia fundamental, hay que aprovechar la enorme experiencia adquirida”.

La ex-conseyera declaró por últimu que anque llebave tres meses fuera de la política siempre tuvo al serviciu de la organización y que’l so metodu de trabayu va pasar por averase dende’l principiu a los problemes reales de los asturianos. “Voy a caleyar Asturies de cabu a rabu para recoyer los problemws que la xente plantega, que son munchos”.

Tamién te podria gustar