Portada Política Laura González escoyó Avilés pa cellebrar l’actu oficial d’entamu de campaña

Laura González escoyó Avilés pa cellebrar l’actu oficial d’entamu de campaña

by asturnet

Izquierda Xunida- Bloque por Asturies-Verdes zarró la precampaña pa entamar oficialmente la campaña electoral n’Aviles, ciudá natal de la candidata al congresu de los diputaos, Laura González. L’entamu tuvo llugar na cai La Cámara, nun actu nel que se descubrió la foto oficial de campaña, na qu’apaez la candidata al lláu de los populares lliones del Congresu xunto lema “Asturias en Madrid, con Laura seguro”. Laura González afirmó “está foto resume lo únicu que voy prometer nesta campaña y lo que tol mundiu sabe: voy defender Asturies en Madrid con uñes y dientes.

La candidata tamien quiso denunciar la campaña del mieu que ta faciendo’l PSOE. “Ta moviendo tolos sos recursos pa concentrar el mayor númberu de votos posibles. Tienen datos que los sitúen mui cerca de la mayoría absoluta y punxeron la so maquinaria pa facelo realidá”, dixo la candidata. Y tuvo pallabres pal mcandidatu socialista en particular. “Hablen de pinzes cuando la única pinza qu’hai n’Asturies ye la pinza ente’l PSOE y PP, ye la pinza del dineru, la que permite operaciones urbanístiques intolerables como les de les trillizes de Calatrava o les que ponen en peligru la costa asturiana”.

González anunció que la so canpaña va siguir basándose en caleyar Asturies como lo fizo en precampaña y en pidir el votu de los asturianos “p’algamar qu’haya más izquierda nel Congresu, pa qu’IX sía decisiva”, declaró la candidata d’IX-BA-Verdes al congresu de los diputaos.

Tamién te podria gustar