Portada Lliteratura L’Aula de les Metáfores de Grao entama les sos actividaes con un recital del poeta Antonio Gamoneda

L’Aula de les Metáfores de Grao entama les sos actividaes con un recital del poeta Antonio Gamoneda

by asturnet

L’Aula de les Metáfores de Grao inicia les sos actividaes esti martes 29 cola presencia del poeta asturianu Antonio Gamoneda y del fundador d’esti espaciu destináu a la difusión de la poesía, el tamién asturianu Fernando Beltrán. A lo llargo de los prósimos meses l’Aula va ofrecer una variada programación na que s’inclúi un ciclu cinematográficu de filmes dedicaos a la esperiencia vital de distintos poetes, llectures públiques de poemes, un taller lliterariu coordináu por Fernando Menéndez y diverses actividaes con escolinos y estudiantes d’Enseñanza Secundaria.

L’actu de presentación y entamu de la programación del Aula de las Metáforas va celebrase na Capiella de los Dolores de la villa moscona a les 19.30 la tarde y nél van participar el director xeneral de Cultura y Política Llingüística, Carlos Madera, el conceyal de Cultura de Grao, Arcadio Álvarez, Benjamín López, representando a Caxastur y el coordinador d’esti espaciu, el poeta y profesor de la Universidá d’Uviéu Leopoldo Sánchez Torre. Darréu d’esti actu, el poeta Antonio Gamoneda ofrecerá una llectura de la so obra.

Les actividaes prosiguen el miércoles 30 a les 11.00 con un alcuentru de Fernando Beltrán con alumnos d’Enseñanza Secundaria nel Aula de les Metáfores. Pela tarde, a les 19.30, empieza’l ciclu de películes tituláu “Los poetas van al cine” y proyectaráse el filme “Sylvia”(2003) de Christine Jeffs. El ciclu va ser presentáu pol so coordinador Vicente Domínguez, responsable de los cursos ‘Universo Media’ del Festival de Cine de Xixón.

El prósimu día 6 d’abril empieza’l primeru de los talleres lliterarios empobinaos por Fernando Menéndez que va desarrollase n’ocho sesiones y ta dirixíu a tou tipu de públicos, con inscripción gratuíta. A lo llargo del añu l’Aula de las Metáforas de Grao dirá xuntando nel so espaciu diverses actividaes relacionaes cola difusión de la poesía.

Tamién te podria gustar