Portada Sociedá L’Audiencia Nacional ordena la prixón incondicional pal militante nacionalista deteníu en Xixón

L’Audiencia Nacional ordena la prixón incondicional pal militante nacionalista deteníu en Xixón

by asturnet

Fernando G.R., el vecín de Xixón deteníu pola Brigada d’Información de la Comisaría de Xixón esti martes, pasó ayer a disposición de l’Audiencia Nacional de Madrid, trescurríu’l plazu llegal de 48 hores llantáu na Llei Antiterrorista. El xuez Felix Degallón, del xulgáu númberu 6 de l’Audiencia, ordenó el so ingresu na cárcel de Soto del Real en situación de prixón incondicional tres toma-y declaración.

Mientres Fernando G.R. yera treslladáu a Madrid pa declarar n’Audiencia Nacional, varios centenares de persones, convocaos polos familiares y amigos del deteníu concentráronse na Plaza’l Parchís de Xixón pa pidir la so puesta en llibertá y clamiar la so inocencia.Los manifestantes cortaron tamién la entrada a l’autopista, a l’altura de l’antigua Casa Sindical, na so protesta.

Nun comunicáu distribuíu na protesta, los familiares y amigos del deteníu afirmen que la nota de prensa difundía por Delegación del Gobiernu n’Asturies “namás trata de condenalu a priori énte la sociedá ensin respetar el so derechu a la presunción d’inocencia” y que “amás d’una manera completamente infundada con tou tipu d’elucubraciones intenten imputar a Fernando nun ensin fin de fechos ocurríos n’ Asturies dende va cuatro años”. Pa los allegaos de Fernando G.R “ta sobredimensionándose’l tema ensin prebes, acusándolu d’un delitu de terrorismu pa llevalu asina a l’Audiencia Nacional en Madrid lloñe de la so familia y amigos/es prolongando d’esta manera la incomunicación”. El comunicáu de la familia y los amigos del deteníu acaba diciendo que se “tenta criminalizar una vez más a idees polítiques y organizaciones nes que Fernando militó a lo llargo de la so vida. Esti colectivu tamién denuncia la situaciòn d’indefensión del deteníu, ensin posibilidá de ver al so abogáu.

La policía acusa a Fernando G.R. de ser l’autor de dieciocho atentaos cometíos n’Asturies nos últimos cuatro años y de ser el principal aglutinador nel país de grupos radicales afines al independentismu vascu. Unes acusaciones que familiares y conocíos d’esti xixonés nieguen.

Tamién te podria gustar