Portada Cine L’asturianu permanez ausente de les películes de gran difusión, tres años depués de ‘Carne de gallina’

L’asturianu permanez ausente de les películes de gran difusión, tres años depués de ‘Carne de gallina’

by asturnet

L’asturianu nun vende nel cine. Tres años depués del estrenu de ‘Carne de gallina’, llargumetraxe dirixíu por Javier Maqua con notable presencia de la llingua asturiana nos diálogos, la industria audiovisual nun xeneró nenguna otra obra cinematográfica de gran difusión asemeyada a la realizada por Maqua, que foi siguida nes sales por más de 67.000 espectadores.

Asina lo asoleyen les estadístiques del Ministeriu de Cultura, que cifren en 67.235 el númberu total de persones que fueron al cine a ver ‘Carne de gallina’ nel añu 2002, mientres el llargumetraxe permaneció en cartelera. Esi datu, que se traduxo nuna recaudación en taquilla de casi 300.000 euros, allugó la película rodada na cuenca’l Caudal na mitá de la llista de los llargumetraxes españoles más ‘taquilleros’ nel exerciciu d’hai dos años, per delantre de ‘Lucía y el sexo’, de Julio Medem, y xusto perbaxo de ‘En Construcción’, obra de José Luis Guerín.

Estrenada na clausura oficial del Festival Internacional de Cine de Xixón, en payares de 2001, ‘Carne de Gallina’ tuvo como protagonistes a los actores Karra Elejalde, Anabel Alonso, Nathalie Seseña y Maxi Rodríguez, sobro un guión d’esti dramaturgu asturianu.

Productores, actores y otros profesionales vinculaos a la industria audiovisual enfótense na puesta en marcha de la futura radiotelevisión autonómica asturiana, cuyes primeres emisiones regulares tán previstes pa mediaos de 2005, como motor de dinamización del sector.

Tamién te podria gustar