Portada Comunicación L’Asociación de la Prensa d’Uviéu denuncia la persecucion del periodista Xuan Cándano en TVE

L’Asociación de la Prensa d’Uviéu denuncia la persecucion del periodista Xuan Cándano en TVE

by asturnet

L’Asociación de la Prensa d’Uviéu, qu’arrexunta a más de 350 profesionales asturianos, espresaba’l so refugu esta fin de selmana al espediente disciplinariu abiertu pola dirección de RTVE, a instancia de la sección sindical de la UXT nel centru territorial d’Asturies, al periodista Juan Manuel Fernández Suárez (Xuan Cándano), motiváu supuestamente pol fechu de figurar como apoderáu d’una empresa, Bocamar Producciones, que nun tien actividá industrial dalguna dende va diecisiete años.

La denuncia de la UXT y l’apertura del espediente coinciden, sospechosamente, cola publicación nel últimu númberu de la revista Atlántica XXII, de la que Cándano ye director, d’un reportaxe d’investigación sobre les actividaes empresariales del sindicatu socialista n’Asturies tituláu “UGT-Asturies: Negocios, mentires y cintes d’audiu”. Dichu reportaxe ye destacáu na portada de la revista col títulu “UXT S. A. Un sindicatu empresarial”.

A xuiciu de l’Asociación, cabo pensar na esistencia d’una relación directa ente la citada información y la denuncia de la UXT en RTVE-Asturies na midida na que tien entá menos sentíu atribuyila – falsamente, como se demostró – a una inesistente incompatibilidá. Per otru llau, “resultaría llamativu, amás d’insólitu, que la UXT dedicárase agora a hostilizar a el trabayadores en cuenta de defender y promover los sos derechos, como s’espera d’un sindicatu”.

Teniendo en cuenta lo anterior, l’Asociación de la Prensa considera que, “basándose n’acusaciones infundaes, la UXT, al traviés de la so sección sindical na televisión pública, fixo un usu torticero de los sos prerrogativas sindicales p’amedranar, cuando nun escarmar, a un periodista de trayectoria intachable que’l so pecáu foi exercer el so derechu a la llibertá d’información. Y encamienta a la dirección de RTVE que nun se dexe utilizar y esquice directamente tantu los fundamentos de la denuncia como los intereses espurios de la UXT al plantegala”.

Igualmente, na Asociación “esiximos a la UXT d’Asturies y a la executiva de la sección estatal en RTVE un pronunciamientu claru sobre la sorprendente actuación de la so sección na delegación del Principáu, que’l so acoso a Xuan Cándano podría desaguar inclusive nel so despidu si la empresa cai na trampa de les sos falacias. A esti respectu, la APO quier denunciar l’absoluta indefensión del periodista, yá que magar el procedimientu sancionador preve consultar al comité d’empresa como garantía de que se van respetar los sos derechos llaborales, nesti casu’l procedimientu ta viciáu al tener la UXT la mayoría en dichu comité”.

L’Asociación de la Prensa d’Uviéu va poner a disposición del periodista tolos medios de los que dispon pa la defensa de los sos intereses profesional y llaboral y de la llibertá d’espresión.

Tamién te podria gustar