Portada Educación L’asignatura de Relixón torna a quedar ensin valor académicu

L’asignatura de Relixón torna a quedar ensin valor académicu

by redacción asturnews
María Isabel Celaá - Foto: La Moncloa - Gobierno de España (https://www.flickr.com/photos/lamoncloa_gob_es/)

La ministra d’Educación indicó esta selmana qu’el so departamentu prepara una reforma de la Lomce pa derogar dellos de los aspeutos más polémicos de la norma educativa aprobada en 2013 colos únicos votos del PP que volverá dexar l’asignatura de Relixón ensin valor académicu.

Isabel Celaá esplicó que si la reforma qu’estudien cuenta con mayoría nel Congresu pa salir alantre la Relixón va ser una materia optativo que van poder cursar los alumnos qu’asina lo deseyen, que va ser «evaluable», pero que la so calificación nun va tener trescendencia académica dalguna. Nun va cuntar pa la nota media del cursu o del ciclu, nin se va tener en cuenta na calificación d’accesu a la universidá, nin va computar a la de solicitar beques o ayudes, nin nel procesu de selección para ingresar nun centru educativu.

A última hora, volveríase a lo dispuesto nes dómines de gobiernu socialista y derogaría lo previsto na Lomce, que la convirtió nuna asignatura más a tolos efectos académicos y asitió-y como materia alternativo Valores Éticos (Valores Sociales y Cívicos, en Primaria).

L’aplicación de la Lomce nes enseñances medies, a partir de 2015, disparó’l númberu d’alumnos matriculaos en Relixón nos centros públicos, que la vieron como una bona opción para xubir la nota media. Per primer vegada en trelce años, dende 2002, cortóse’l constante descensu d’estudiantes d’esta materia en colexos ya institutos públicos y xubió el porcentaxe d’inscritos, que pasó del 52% al 53%. Na Educación Secundaria Obligatoria’l cambéu foi notable, al xubir los matriculaos un 38,7%, pero lo llamativo producir en Bachilleratu, onde los alumnos de Relixón casi se doblaron, al pasar de 67.807 a 129.639 cola reforma.

Celaá tamién adelantró que los cambeos que va proponer van establecer como asignatura obligatoria Valores Cívicos y Éticos, una materia que recuerda pa dellos a la Educación pa la Ciudadanía que suprimió la Lomce.

Tamién te podria gustar