Portada Plástiques ‘Las chulas’ de Sorolla sale a puya por 120.000 euros

‘Las chulas’ de Sorolla sale a puya por 120.000 euros

by redacción asturnews

El cuadru Les chules de Sorolla, procedente d’una colección particular, va salir a puya’l próximu 22 de xineru en Madrid con un preciu de salida de 120.000 euros, al pie de otres obres d’arte. La obra, procedente d’una colección particular, forma parte d’una puya que se va celebrar mientres trés díes na Casa Ansorena en Madrid.

El cuadru ta datáu en 1887 y nél apaecen dos muyeres que miren de frente y que tán vistíes con mantones de la dómina, unu en colloráu con flores blanques y otros en tonos escuros.

La obra, procedente d’una colección particular, forma parte d’una puya que se va celebrar mientres trés díes na Casa Ansorena en Madrid y na que tamién se puyarán un oliu de José Gutiérrez Solana, Procesión de Selmana Santa, que tien un preciu de salida de 110.000 euros.

La puya inclúi grabaos de Takashi Murakami, Picasso, Antonio Tàpies o Dario Villalba, y dellos coches antiguos como un Rolls Royce Phanton III y un Mercedes Benz 280 Coupé, con un preciu de salida de 50.000 euros; y un Xaguar XK 120 y un BMW 327 Sport Kabriolet por 90.000 euros.

Tamién te podria gustar