Portada Plástiques L’artista plásticu Juanma espón les sos últimes creaciones nel Centru Asturianu de Bruseles

L’artista plásticu Juanma espón les sos últimes creaciones nel Centru Asturianu de Bruseles

by asturnet

Les obres del artista asturianu Juanma (nome artísticu de Juan Manuel González Varela; Muros del Nalón, 1945), afincáu en Bruselas dende fai más de cuarenta años, van tar espuestes nel salón d’actos del Centru Asturianu de Bruseles hasta el prósimu mes de xunu. L’artista de técnica mista manifestó alcontrase perilusionáu énte la que va ser la so primer esposición n’Asturies, una amuesa de les sos obres que va inaugurase el prósimu 6 de mayu nel Centru Asturianu d’Uviéu.

Nesta ocasión va poder contemplase una selección de les obres más significatives d’una carrera artística que l’asturianu empezó tarde, va malpenes quince años.Gran investigador de técniques pictóriques y empléu de materiales, Juanma llogra unos resultaos bayurosos en matices y sorprendentes n’espresión artística.

Na esposición abierta en Bruseles, compuesta por quince obras que tienen al zapatu como oxetu protagonista, el visitante alcuéntrase con trabayos fechos en cartón o teles clásiques de diferentes dimensiones con una gran bayura cromática e imaxinativa.

Juanma defínese como un artista n’infrayable busca de nueves formes d’espresión. El so permanente estáu d’esperimentación cola materia, la técnica y les idees, reflexen un espíritu críticu ya inconformista que pon en custión la so propia obra y l’entornu nel que se produz. Al mesmu tiempu, ye esti entorno la so fonte d’ispiración cimera, centrándose cuasi siempre nos pequeños detalles de la vida cotidiana.

Dafechu autodidacta, Juanma reconoz que se punxo a pintar un día tres ver na

televisión belga un programa de pintura pa neños. Dende entós nun paró de crear y hasta fabrica él los pinceles colos que pinta. Habiendo abandonao el colexu a los nueve años –ye’l segundu de dieciocho hermanos y ensiguida tuvo ponese a trabayar-, Juanma ye un home que se formó a sí mesmu y al que la so curiosidad llévalu a interesase por too. Esti ansia de saber ye’l que defín la so personalidá y la so trayectoria artística.

Tamién te podria gustar