Portada Lliteratura L’Arribada pieslla siete díes d’actividá lliteraria

L’Arribada pieslla siete díes d’actividá lliteraria

by asturnet

L’Arribada 2006 peslló l’actividá esti domingu al meudía, depués de siete xornaes d’intensu trabayu, discutiniu y presentación de novedaes editoriales. La xornada del vienres acoyó la presentación de les últimes obres de la coleición de narrativa asturiana de la editorial Ámbitu, que cuntó cola presencia de Ramón Lluis Bande, Henrique Facuriella, Miguel Rojo y Pablo Texón y de Pilar y Xuan Xosé Sánchez Vicente, mentantu que’l sábado foron Aurora García Rivas y Berta Piñan, ente otres, les autores protagonistes.

El vienres, amás de les obres de la colección de narrativa d’Ambitu, presentóse la reedición actualizada de la “Historia Breve d’Asturies” de Pilar Sánchez Vicente y ufiertó una conferencia sobre la mar na lliteratura asturiano Xuan Xosé Sánchez Vicente.

El sábado, un recital poéticu de l’Asociación Cultural Poegía foi l’encargáu d’abrir el programa, que siguiría con una mesa de tertulia sobre los diccionarios y otros instrumentos d’usu del escritor y la conferencia pela tarde sobre “El nacionalismu, esi gran enemigu” d’Inaciu Iglesias.

La presentación de dos antoloxíes poétiquespa escolinos de la editorial Trabe y una conferencia de Berta Piñán sobre la creatividá, a la que siguiera una mesa de tertulia sobre la mesma tema, punxeron puntu final a la xornada, entantes de pasar a la celebración del Segundu Certame de Monólogu Modernu, na sala Albeniz de Xixón.

Tamién te podria gustar