L’arquitectu Díaz-Negrete estudia la seguridá del Teatru Arango pa presupuestar la so reapertura

11 agostu 23:47 2004 Imprimir

Escaleres d’incendios, salides d’emerxencia. El veteranu arquitectu Miguel Díaz-Negrete, técnicu siguidor de la obra de construcción del Teatru Arango na década de los cincuenta, estudia cola llei na mano la seguridá de la sala xixonesa énte la so posible reapertura, col envís d’ayudar a los miembros de la plataforma ‘Cultura pal Arango’ a concretar qué inversión sedría necesaria pa recuperar l’edificiu con fines culturales.

De fechu, la intención de los integrantes del collectivu ye que’l propiu Díaz-Negrete figure nel grupu de persones qu’accedan al interior del inmueble pa comprobar l’estáu de les instalaciones y empobina-y depués un informe al Ayuntamientu con cifres clares sobro cuánto costaría reflotar el teatru.

Si les previsiones de la plataforma se cumplen, la entrada a la sala sedrá posible a lo llargo de la selmana qu’entra, de sutaque los estremaos propietarios del inmueble alcuerden entrega-yos les llaves a los miembros del collectivu, que lleven recoyíes unes 4.000 firmes a favor de la reapertura’l teatru pa usos culturales.

‘Cultura pal Arango’ cellebró ayeri una nueva concentración énte’l teatru xixonés na qu’intervinieron La Bandina Tradicional Asturiana y los autores lliterarios José Luis Rendueles, David González y Vanessa Gutiérrez, que protagonizaron una llectura pública de testos.

Web de la plataforma ‘Cultura pal Arango’

  Categories:
Loading Facebook Comments ...