L’arquitectu brasileñu Niemeyer ye’l firme candidatu a proyectar el muséu de la Fundación Príncipe d’Asturies

26 setiembre 23:18 2004 Imprimir

La Fundación Príncipe d’Asturies quier aprovechar la celebración del so vencicincu aniversariu pa entamar ún de los sos proyectos más ambiciosos, la construcción d’un espaciu museísticu propiu que recueya una amuesa del trabayu desenvueltu pola fundación dende la so esistencia. La intención de los responsables de la Fundación ye encamenta-y el llabor al arquitectu brasileñu Oscar Nieyemer, creador de la ciudá de Brasilia y ‘Premiu Príncipe d’Asturies de les Artes’

La información facilitábala el periódicu ‘La Nueva España’ na so edición d’ayer, citando fontes del patronatu de la Fundación Príncipe d’Asturies. Según estes mesmes fontes, la fecha de 2006, podía ser l’afayadiza pa entamar la primer fase del proyectu, coincidiendo colos últimos actos del venticincu aniversariu.

La escoyeta de Niemeyer como posible autor del diseñu del edificiu destináu a muséu de a Fundación paez firme ente los sos responsables. El creador de la ciudá de Brasilia xunta al so prestixu como ún de los arquitectos más importantes del mundu la so vinculación con Asturies al través del premiu ‘Príncipe de Asturias’ que se-y concedió na categoría de les Artes.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...