L’Archivu d’Uviéu acueye hasta’l 23 d’avientu la instalación fotográfica “Fichaes”

L’Archivu d’Uviéu acueye hasta’l 23 d’avientu la instalación fotográfica “Fichaes”
03 avientu 15:07 2021 Imprimir

L’Archivu Históricu d’Asturies acueye, hasta’l 23 d’avientu, la instalación fotográfica “FICHAES”, realizada a partir de les semeyes tomaes a les asistentes de los Primeros Alcuentros de Muyeres Cincuenter celebraos n’Uviéu. 

L’amuesa foi presentada esta selmana pol presidente de la Fundación Municipal de Cultura, José Costillas; la directora de Cincuenter, Yolanda Llobu y Directora del Arquivu Históricu d’Asturies, Concepción Parés Naves.

El conceyal de Cultura sorrayó’l calter reivindicativu” d’esti ciclu, diseñáu para “homenaxar y poner en valor a les muyeres de toa una xeneración munches vegaes escaecida”. Por ello convidó a tola ciudadanía a visitar esta instalación na que vamos poder ver a “munches ciudadanes anónimes que quixeron dexar la so buelga nestes xornaes cultural y reivindicativu del espaciu que reclama esa xeneración callada y dacuando estremada de la vida público y profesional”.

A la cita tamién allegó la periodista, presentadora, guionista, escritora y directora de Comunicación en Sygris, Minerva Piquero. La esposición va poder visitase de llunes a vienres de 09:00 a 14:00 hores. Accesu llibre hasta completar aforu

  Categories: