Portada Sociedá L’apertura del plazu pa recibir candidatures echa a andar la maquinaria de los premios ‘Príncipe’ de 2005

L’apertura del plazu pa recibir candidatures echa a andar la maquinaria de los premios ‘Príncipe’ de 2005

by asturnet

Los premios ‘Príncipe de Asturias’ 2005 dan el so primer pasu. La fundación homónima, qu’esti añu cellebra’l 25 aniversariu de la creación de los galardones, reparte yá n’academies, universidaes, legaciones diplomátiques y centros d’investigación de tol mundu la convocatoria pa recibir candidatures a los ocho premios que fallará nos prósimos meses. El procesu queda abiertu por corréu ordinariu y al traviés d’internet.

Según informó güei la Fundación ‘Príncipe’, qu’entama l’actu cultural más universal de cuantos s’organicen n’Asturies a lo llargo del añu, el plazu pa presentar candidatures pesllaráse con calter xeneral el prósimu 15 de marzu, sacante les categoríes de Concordia y Deportes, pa los que d’almitirán aspirantes hasta’l 29 de xunetu.

Pa implicar a la comunidá internacional nel fallu de los prestixosos galardones, que s’entreguen na seronda nun actu solemne nel teatru Campoamor, los convocantes de los premios unvíen yá miles de cartafueyos por corréu a estremaos puntos del Estáu y faen lo propio, al traviés d’un serviciu especial de mensaxería, pa tolos destinatarios de fuera d’España.

Ca ún de los ocho Premios ‘Príncipe de Asturias’ -Comunicación y Humanidaes, Artes, Lletres, Ciencies Sociales, Investigación Científica y Técnica, Cooperación Internacional, Deportes y Concordia- consta d’una escultura de Joan Miró, una dotación económica de 50.000 euros, una insignia y un diploma acreditativu.

Na edición de 2004, resultaron premiaos l’escritor Claudio Magris, l’estudiosu Paul Krugnman, el periodista Jean Daniel, el guitarrista flamencu Paco de Lucía, l’atleta Hicham El Guerrouj, el Camín de Santiago, el programa de beques Erasmus y los científicos Judah Folkman, Tony Hunter, Joan Massagué, Bert Vogelstein y Robert Weinberg.

Web oficial de la Fundación ‘Príncipe’

Tamién te podria gustar