Portada Fiestes L’Antroxu d’Uviéu va desenvolvese en distintes places del centru

L’Antroxu d’Uviéu va desenvolvese en distintes places del centru

by redacción asturnews

La Xunta de Gobiernu de la Sociedá Uvieina de Festexos (SOF) aprobó esti llunes un presupuestu de 80.000 euros pal Antroxu uvieín, que va desenvolvese los díes 12 y 13 de febreru.

La propuesta aprobose colos votos a favor de tolos grupos políticos, salvo l’astención del Partíu Popular (PP),  y como principal novedá, va llevase a cabu, simultáneamente, en delles cais y places del centru y cascu antiguu y va tener como protagonistes a los más pequenos.

Con un presupuestu total de 80.000 euros, el Antroxu uvieín va celebrase, como yá ye tradicional, una selmana más tarde que n’otres grandes ciudaes como Xixón o Avilés, faciendo posible asina la participación de tolos asturianos. Los díes d’Antroxu n’Uviéu van ser el 12 y el 13 de febreru. La SOF programó pal día 12, el Día del Antroxu de los neños, na plaza de la Catedral, una gran fiesta infantil que, sol nome de “Carvulandia”, va arrincar a primer hora de la tarde con teatru, música y actividaes pa los más pequenos, con edaes entendíes ente 1 y 5 años. El mesmu escenariu va acoyer, en rematando esti espectáculu, el Concursu de Antroxu infantil nes sos distintes modalidaes, de la que dellos grupos de teatru percuerren les places del cascu antiguu y otres zones como la cai Gascona.

El día 13, sábadu, tamién va ser novedá anguaño l’espectáculu “Papanú”, un proyectu global d’entretenimientu y educación infantil desenvueltu por profesionales de la psicoloxía infantil, docentes, músicos y productores de televisión y empobináu a neños de 2 a 9 años, nel que s’utiliza la música como vehículu d’aprendizaxe. Va Tener llugar, a partir de les 12.30 hores, na plaza de la Catedral y va ser gratuitu.

El mesmu día, a les 17 hores, va arrincar  el tradicional Desfile de Antroxu, que va partir de la redolada de La Llosa de Renfe y va escurrir poles cais d’Uviéu hasta llegar a la plaza de la Catedral, que va acoyer el Concursu d’Antroxu nes sos distintes modalidaes (adultos, centros sociales, hostelería-…). La SOF amontó anguaño la cuantía de los premios que se van conceder a los ganadores de les distintes categoríes, aprobando un costu total de 19.810 euros.

L’Antroxu uvieín va tocar al so fin col tradicional Entierru de la Sardina qu’esta vegada, y tamién como novedá, va celebrase na plaza de Porlier y nel que van participar distintes compañíes de teatru. Mientres se celebra esta fiesta un grupu de teatru va percorrer l’Uviéu antiguu y va rematar na plaza de la Catedral con un espectáculu pirotécnicu y musical, al  que se van sumar, darréu, los actores y el públicu participantes na quema de la Sardina.

Tamién te podria gustar