Portada Cine L’animación y el documental cobren protagonismu nel festival de cortos d’Avilés

L’animación y el documental cobren protagonismu nel festival de cortos d’Avilés

by asturnet

El Certame Nacional de Cortometraxes Villa d’Avilés entamó una añu más la so andadura con un programa intensu y afastáu d’actividaes interactives col públicu asistente a les sesiones. Una amuesa de cine documental sobre cultura urbana, la presentación de películes que nun entraron en circuitu de la eshibición comercial al pesar de la so calidá, un repasu a trabayos premiaos n’anteriores ediciones y sesiones nocturnes con animadores en directu son les principales propuestes qu’espón esti festival nel que’l principal oxetivu sigue tando nel formatu cortometraxe.

Después de la inauguración ayer del festival con una proyección de cortos d’animación de diversos autores y una sesión nocturna, presentada pol cómicu televisivu Don Mauro y dedicada a enseñar en prestrenu el largometraxe “White skin”, les sesiones prosiguen esti xueves 7 a les 17,00 con un repasu a los meyores trabayos presentaos nes anteriores ediciones embaxo’l títulu “Un vistazo atrás”. A les 18,30, proyectaránse tres películes documentales alrodiu de la cultura urbana: “Aerosol” de Miguel Angel Rolland, un filme sobre la evolución del graffiti dende la so consideranza como espresión artística contemporánea; “Per-ser”, documental de los avilesinos Amar Hernández, Eduardo G.Mon y David Hernández, sobre’l mundu del “skate”; y como platu principal: “Bagdad Rap” d’Arturo Cisneros, criba hipercrítica sobre la guerra d’Irak y que va contar cola presencia del director del filme. A les 22,15 proyectaráse dientro les sesiones noctures el llargometraxe “Lost in La Mancha”.

Mañana viernes ábrense les sesiones de tarde cola primer entrega del ciclu “Los otros”, dedicáu a cortometraxes presentaos fuera de concursu. A les 19,00 hores proyéctase “The Birthday” d’Eugenio Mira y a les 21.00 “Tempus Fugit” d’Enric Folch; n’entrambes sesiones cuntaráse cola presencia de los directores d’estes obres y nel casu del filme de Folch, tamién cola participación de l’actriz protagonista Neus Asensi. La última sesión de la xornada ocúpala la III Noche de Culto presentada por Jesús Palacios.

El festival avilesín llegará a la so fin el sábadu 9 cola segunda entrega de “Los otros” y la proyección a les 19,00 de les obres finalistes del concursu na que tamién s’ufiertará el cortometraxe “El último tren a Tahití”, ganador del I Concursu de Realizadores Mozos “Ciudá d’Avilés”. Darréu celebraráse la entrega de premios y la ceremonia de pieslle del festival nuna gala animada pol cómicu de “La Hora Chanante” Raúl Cimas.

Más información

Tamién te podria gustar