Portada Sociedá L’aniciu de l’antropoloxía n’Asturies y James W. Fernández

L’aniciu de l’antropoloxía n’Asturies y James W. Fernández

by asturnet

Esti martes 24 de marzu, a les 19 hores, va entamar nel Muséu del Pueblu d’Asturies un programa de conferencies enforma interesante nel que van participar los tres primeros antropólogos que vinieron a estudiar Asturies y lo asturiano nos años 70. Esti ciclu de conferencies que lleva por títulu “L’aniciu de l’antropoloxía n’Asturies” va entamar col testimoniu autobiográficu de James W. Fernánde, Caderalgu eméritu de la Universidá de Chicago que va entamar les conferencies cola entitulada “Una vida entre vidas. Etnografía y etnología en Asturias.

Depués de James W. Fernández va toca-y a la Caderalga d’Antropoloxía Social de la Universidá Complutense María Cátedra que falará’l martes 14 d’abril de “Los vaqueiros y yo. El ritual de paso de una joven antropóloga” y el ciclu va pesllalu’l tamién Caderalgu de la Complutense José Luis García nel martes 12 de mayu con “Cuarenta años d’Antrología Social en Asturias”.

James W. Fernández, María Cátedra y José Luis García fueron los trés primeros antropólogos que vinieron a Asturies a faer trabayu de campu a principios de los años setenta del sieglu pasáu. El primeru venía d’una universidá norteamericana y los dos últimos de la Universidá Complutense de Madrid. Y agora piden-yos nel Muséu que cúntennos la so esperiencia y el so trabayu d’investigación naquellos años n’Asturies y los estudios que siguieron faciendo sobre los asturianos hasta’l día de güei.

El Muséu del Pueblu d’Asturies entama esti ciclu de conferencies cola collaboración de l’Asociación Asturiana d’Antropoloxía y Patrimoniu Etnolóxicu.

Tamién te podria gustar