Portada Comunicación L’amuesa I LOVE LEGO aporta a Xixón

L’amuesa I LOVE LEGO aporta a Xixón

by asturnet

El palaciu de Revillaxixéu va acoyer dende’l próximu 9 de xunetu l’amuesa I LOVE LEGO. La esposición, entamada por Arthemisia España, va tar formada per seis mundos en miniatura creaos con más d’un millón de pieces de LEGO. Cada añu más de 100 millones de persones ente neños y adultos esfruten xugando con estos módulos de construcción, que se convirtieron yá nos más famosos del mundu.

La esposición va poder visitase hasta’l próximu 29 de setiembre, de llunes a domingu (incluyíu’l 15 d’agostu) de 11h a 21h. La taquilla va cerrar media hora antes. La entrada xeneral va tener un costu de 7€, pela so parte les persones con discapacidá y el so acompañante, persones en situación de desempléu, mayores de 65 años, titulares del carné mozu, estudiantes menores de 25 años y menores ente 5 y 11 años van poder adquirir la entrada amenorgada a 6€.

El detalláu montaxe de la esposición cuerre al cargu de RomaBrick, unu de los primeres LUG (Lego® User Group) del mundu. Esta compañía realiza dioramas de Lego a nivel internacional y ta formada por un equipu de profesionales que trabaya con un métodu únicu. Les colecciones particulares de cada unu de los sos miembros confluyeron nuna gran colección única de módulos y pieces. Esta confluencia dexa construyir una serie de creaciones por demás complexes pa que la so execución ye imprescindible’l trabayu n’equipu.

En cada instalación trabayen inxenieros y arquiteutos que se faen cargu de toles fases de construcción: dende’l so diseñu con ferramientes arquitectóniques dixitales, hasta’l montaxe final. Esto fai posible almirar delles de les construcciones más ellaboraes del mundu.

El métodu de trabayu afaise pa cada construcción y va dende l’usu de los modelos virtuales al trabayu en tiempu real, probando sobro la marcha encaxes y técniques propies. D’esta miente faen posibles escenarios, como los que van poder traese de Madrid, que paecen tener vida propia: escenes de la Segunda Guerra Mundial, los Foros Imperiales, como’l pueblu ivernizu, los foros imperiales, un castiellu inspiráu na serie “Xuego de Tronos” o xuna inmensa ciudá colos sos rascacielos, el so centru históricu, les sos árees recreatives y la so estación de tren.

Nel so procesu d’ellaboración, l’equipu valora la resultancia estilístico y cromático, según la resistencia estructural del ensamblaxe, yá que en nengún casu les pieces pegar ente sí. Tou esto da a la esposición el so calter únicu cuidao que nenguna otra amuesa de LEGU cuenta con esti grau de complexidá y orixinalidá.

Tamién te podria gustar