L’ampliación del Parque Tecnolóxicu de Xixón amonta’l so potencial

L’ampliación del Parque Tecnolóxicu de Xixón amonta’l so potencial
21 febreru 11:53 2022 Imprimir

El Plan Especial pa l’ampliación del Parque Científico y Tecnolóxico na Milla de la Conocencia ‘Margarita Salas’ amonta les  dotaciones públiques coles mires d’aumentar la so potencialidá p’allugar distintes tipoloxíes d’equipamientu públicu. D’esta forma, les dotaciones públiques amonten en 210 metros cuadraos, pasando de 3.021’70 metros a 3.230.

Estes meyores introducense en respuesta a los allegamientos presentaos pola Asociación de Vecinos Santuyano de Somió mientres el períodu d’información pública al que se sometió’l documentu, previa a la so aprobación provisional per parte de la Xunta de Gobiernu. Allegamientos que diben dirixíos, na so mayoría, a que les dotaciones que se xeneren nesta nueva zona contribuyan a desaniciar los déficits esistentes na zona Esti.

La reconfiguración introducida meyora tamién la integración de les edificaciones esistentes na redolada, como la Universidá Llaboral, l’Hospital de Cabueñes o la futura Residencia d’Estudiantes, y facilítase el caltenimientu de la masa llineal de lloreos esistente.

D’esta forma, en relación a los allegamientos presentaos, el Plan Especial da respuesta a la demanda d’espacios pa empreses d’innovación; preve la preservación del arboláu y el so desenvolvimientu va torgar l’apaición d’especies exótiques; y define un sistema avanzáu de drenaxe sostenible para les agües pluviales, como parte de la rede integral de saneamientu, qu’actúa de forma separativa para pluviales y fecales.

Tres l’aprobación provisional del Plan Especial, el documentu foi unviáu a la CUOTA por que ésta informe, de manera que pueda ser aprobáu definitivamente pol plenu en cuanto el Conceyu reciba esti informe. De manera paralela sigue la tramitación del proyectu d’urbanización d’esta primer fase de l’ampliación, que les sos obres van tener un plazu d’execución d’ocho meses y, previsiblemente, van poder empezar a finales d’anguaño 2022.

L’oxetivu d’esti procesu foron los dos procesos d’aprobación, tantu del Plan Especial como del proyectu d’urbanización, escurran  de manera simultánea, por que los procesos de tramitación desenvolver de manera paralela.

La superficie d’esta ampliación xube a 218.314 metros cuadros, de los que 76.000 van ser zones verdes; y 65.000 pa edificabilidá. La inversión total nel proyectu d’urbanización va rondar los 13’5 millones d’euros, más otros diez millones d’euros destinaos a l’alquisición de los terrenes necesarios para acometer esta ampliación, que’l so modelu urbanísticu va responder a la excelencia ambiental y el respetu a los elementos singulares de la redolada.

  Categories: