Portada Educación L’alumnáu de FP va pasar de cursu ensin máximu de materies suspenses

L’alumnáu de FP va pasar de cursu ensin máximu de materies suspenses

by redacción asturnews
Foto: Irekia (https://www.flickr.com/photos/irekia/)

Con calter xeneral, tol alumnáu va promocionar de primeru a segundu cursu de los distintos ciclos formativos de Formación Profesional, ensin que sía determinante la llimitación del númberu de módulos profesionales non superaos va pasar de cursu ensin máximu de materies suspenses.

Faltaben por conocer les instrucciones de la Conseyería d’Educación respecto a la fin de cursu en delles enseñances, de Formación Profesional a enseñances artístiques, deportives y d’adultos, y nes Escueles Oficiales d’Idiomes. Y, siguiendo la mesma filosofía que s’aplicó nel restu, la norma xeneral va ser que los alumnos puedan promocionar, esaniciando la llende de materies suspendíes. Módulos, nel casu de la FP. Y pa la so promoción encamentar al profesoráu a valorar «la evolución del alumnáu nos dos primeros trimestres, l’actividá desenvuelta en formación a distancia, la so actitú énte’l trabayu ysobremanera, les posibilidaes de siguir con ésitu’l próximu cursu». Al igual que va asoceder nESO y Bachilleratu, l’equipu docente tendrá de xustificar la decisión en casu de qu’opte por nun promocionar a un alumnu.

Na modalidá a distancia de FP suprímese la prueba presencial. Y, sía que non, les pruebes o actividaes d’evaluación del tercer trimestre van realizase usando los mecanismos qu’en cada casu viniérense utilizando col alumnáu dende la suspensión de l’actividá presencial. Esti tipu d’actividaes van tener calter diagnósticu y formativu». Tocantes a les pruebes estraordinaries de xunu y setiembre, van poder ser presenciales «en función de lo que determinen les autoridaes sanitaries, per medios telemáticos o por aciu la presentación de trabayos o xeres que s’encargaren al alumnáu tres la evaluación final ordinaria».

Tamién te podria gustar