Portada Tecnoloxía L’Alministración autonómica remocica la so páxina web con cambios pa facilitar el so usu

L’Alministración autonómica remocica la so páxina web con cambios pa facilitar el so usu

by asturnet

L’Alministración autonómica camuda’l so rostru n’internet. El Principáu activó güei la nueva versión de la so páxina web oficial, que pretende facilita-yos la navegación a los ya incorpora na portada, con una estética remocicada, accesos directos a l’axenda del Gobiernu, el Boletín Oficial del día y los sitios web más visitaos nel ámbitu de l’Alministración asturiana.

D’esti mou, los usuarios qu’acceden dende esta mañana a la web, agospiada nel dominiu www.princast.es, siguen disponiendo d’un menú principal na manzorga de la páxina nel que se centraliza l’accesu a la información, pero la portada -a diferencia de lo qu’ocurría na anterior versión de la web- incorpora dellos accesos directos a información ciudadana útil, como la que s’ufre nel portal d’emplegu ‘Trabajastur’, na páxina turística ‘Infoasturias’ y nel sitiu educativu ‘Educastur’.

Asinamesmo, la nueva distribución de conteníos de la web del Principáu apuesta por destacar dos apartaos: ún destináu a información d’actualidá y otru pensáu pa facilita-y a los asturianos les sos xestiones énte l’Alministración, con un serviciu incluyíu d’alertes informatives automátiques que, pol momentu, figura na páxina pero nun ta en funcionamientu.

Amás de too ello, la nueva cara del l’Alministración asturiana na rede inclúi un buscador internu p’atopar información y concéde-y un llugar destacáu na portada al accesu a datos sobro tributos y sanciones. Tola información incorpórase, como hasta agora, únicamente en llingua castellana.

Tamién te podria gustar