Portada Comunicación L’alderique sobro los nuevos modelos de periodismu dixital treslládase a Cataluña

L’alderique sobro los nuevos modelos de periodismu dixital treslládase a Cataluña

by asturnet

Una bona riestra d’espertos en periodismu dixital desendolquen esta selmana en Vilanova i la Geltrú (Cataluña) la Segunda Selmana de los Medios Dixitales, un seminariu que continuando cola esperiencia de xunetu de 2003, axunta a 40 profesores universitarios y profesionales del periodismu dixital na “Escola Universitària de la UPC a Vilanova” y quier ufiertar formación de vanguardia na estaya periodística. Ente los ponentes, especialistes españoles ya internacionales d?abondu prestixu, figura’l director d’Asturnews, Próspero Morán.

Les sesiones d’esta Segunda Selmana de los Medios Dixitales amiesten ponencies y actividaes práctiques y entamaron el martes 22 cola participación de Javier Díaz Noci (de la EHU-UPV, Universidá del País Vascu) y Nora Paul (Universidá de Minnesota), que falaron alrodiu de los nuevos xéneros periodísticos. Los modelos d’organización nes redacciones dixitales foi la tema de la que falaron Ismael Nafría (consultor) y Boris Razon (Le Monde Interactif), a los que siguieron Joan Rosés (CCRTVi) y Xavier Patau (Consultor), con ponencies alrodiu de los conteníos y la so xestión; y Sal Atxondo (Claro Studio) y Laura Ruel (Eyetrack Project), que falaron sobre l’usuariu y el conocimientu de l’audiencia pa xenerar servicios empobinaos a públicos especificos.

El programa d’esti xueves 23 de Setiembre entama cola tema “Estudis de viabilitat dels projectes empresarials per segmentació d’audiències”, nuna sesión na que van intervenir el director d’Asturnews y profesor de la Universidá Carlos III de Madrid, Próspero Morán, y Albert Cuesta, de CanalPDA. Darréu d’ello, abordaráse la personalización de los conteníos Vin Crosbie (de Digital Deliverance); falarán del periodismu participativu Sílvia Llombart (laMalla.net), Chris Willis y Shayne Bowman (Informe WeMedia); y disertarán sobro la sindicación de conteníos David Poblador (Puntbarra.com) y Christian Serarols (iMente).

Sitiu del Grupu de Medios Dixitales

Tamién te podria gustar