Portada Conceyos L’alcaldesa y la conseyera d’Educación inauguren la esposición “La pegatina: un preséu de propaganda feminista”

L’alcaldesa y la conseyera d’Educación inauguren la esposición “La pegatina: un preséu de propaganda feminista”

by redacción asturnews

Entamada pola Fundación José Barreiro, y enmarcada nos actos del Día Internacional de la Muyer, la esposición “La pegatina: un preséu de propaganda feminista” reflexa en distintos paneles el so usu como soporte reivindicativu na llucha feminista n’España dende 1965 al presente y va inaugurase esti día.

Nel actu d’apertura, nel que tamién participen les concejalas de Cultura, Yolanda Alonso, ya Igualdá, Lucía Fernández Ron, según la diputada rexonal Gimena Llamedo, y los coleccionistes Juan Llión Sánchez y Miguel Sánchez, va presentase’l catálogu de l’amuesa

Mariví Monteserín, alcaldesa d’Avilés, y Carmen Suárez, conseyera d’Educación d’Asturies, inauguren esta tarde la esposición “La pegatina: un preséu de propaganda feminista”, dientro del programa d’actos que’l Conceyu d’Avilés preparó en conmemoración del Día Internacional de la Muyer. Podrá vese hasta’l 22 de marzu nel Muséu de la Hestoria Urbana d’Avilés.

L’actu d’apertura d’esta amuesa, entamada pola Fundación José Barreiro, va tener llugar a les 19 hores nel mesmu muséu, cola participación de les conceyales de Cultura, Yolanda Alonso, ya Igualdá, Lucía Fernández Ron, y al pie de elles, la diputada de la Xunta Xeneral y Secretaria d’Organización de la FSA, Gimena Llamedo, y los coleccionistes de les pegatinas, Juan Llión Sánchez y Miguel Sánchez. Mientres la inauguración va presentase tamién el catálogu de l’amuesa.

L’actual conseyera d’Educación, Carmen Suárez, ye la comisaria d’una amuesa que da visibilidá al usu de la pegatina como soporte y preséu de la propaganda política, d’especial relevancia n’España, dientro del movimientu feminista na so configuración como xuno de los factores determinantes na cayida de la dictadura y la consecución de la democracia y l’igualdá real.

Recuéyense pegatines dende 1965, en plenu franquismu, y hasta 2018. Más de medio sieglu nos que se ve’l tresformamientu del movimientu feminista español y el tratamientu de les principales cuestiones qu’encetó. Estremar en distintos paneles, con temes como l’amnistía, el divorciu, l’albuertu, la violencia escontra les muyeres, el trabayu, el asociacionismo o la reivindicación de los derechos, y un claru componente didácticu.

Un reflexu d’un movimientu colectivu que recoyía les influencies llegaes dende Europa y Estaos Xuníos en confluencia coles mesmes de la llucha n’España, con reivindicaciones que presentes na axenda feminista hasta l’actualidá. Nes pegatinas apaecen representaes les posiciones d’asociaciones, partíos políticos, sindicatos, al serviciu de voces plurales, heterogéneas, complementaries y tamién opuestes.

La esposición, d’accesu llibre y gratuitu, podrá vese nel Muséu de la Hestoria Urbana d’Avilés hasta’l domingu 22 de marzu. Nos horarios habituales, de martes a vienres, de 10.30 a 13.30 y de 16.00 a 20.00 hores; los sábados, de 11.00 a 13.30 y de 16.00 a 20.00 hores, y los domingos y festivos, de 11.00 a 13.30 hores. Los llunes cierra por descansu.

Tamién te podria gustar