Portada Conceyos L’Alcalde preside’l nomamientu de los Fíos adoptivos y predilectos d’Uviéu

L’Alcalde preside’l nomamientu de los Fíos adoptivos y predilectos d’Uviéu

by asturnet

L’Auditoriu acoyó esti llunes el solemne actu d’entrega de los títulos de Fíos predilectos d’Uviéu a la cronista oficial Carmen Ruiz-Tilve, el director de escena Emilio Sagi y el médicu Jaime Álvarez-Buylla (a títulu póstumu) según el de Fía adoptiva de la ciudá a la llibrera Conchita Quirós, finada’l pasáu mes de febreru.

L’Alcalde d’Uviéu, Alfredo Canteli, presidió’l llunes, nel Auditoriu, l’actu d’entrega de los títulos de Fíos predilectos d’Uviéu a la cronista oficial Carmen Ruiz-Tilve; el director d’escena, Emilio Sagi y el médicu Jaime Álvarez-Buylla (a títulu póstumu) según el de Fía adoptiva de la ciudá a la popular llibrera finada’l pasáu febreru, Conchita Quirós. Los cuatro nomamientos fueron impulsaos por el mesmu Canteli el pasáu mes de marzu.

L’actu empezó cola proyección del “Coru de los esclavos” de Nabucco, ópera cola que se abrir la temporada d’ópera d’Uviéu d’anguaño, con escenografía d’unu de los homenaxaos, el director de escena Emilio Sagi.

El secretariu municipal del Conceyu d’Uviéu, Jesús Fernández de la Ponte, lleó los títulos de los homenaxaos y destacó, na memoria de méritos, d’Emilio Sagi que “na so obra, Uviéu siempres tuvo presente. Sagi mamó dende llueu la zarzuela y l’ópera lo que-y valió, ente les sos múltiples reconocencies, la medaya d’oru de les Belles Artes en 2020”. Sobro Jaime Álvarez-Buylla, aseguró: “la so figura foi capital pal desenvolvimientu de la vida musical n’Uviéu. La Sociedá Filarmónica d’Uviéu nun s’entendería ensin Jaime. Tradición y valor cultural indispensable, siempres tuvo un compromisu con Uviéu como capital musical que tanto contribuyó a llabrar”. De Carmen Ruiz-Tilve, destacó’l secretariu municipal, “el so gran entusiasmu y la so entrega per Uviéu, la so ciudá” y a la finada Conchita Quirós definir como “defensora a estazón y dende siempres de los derechos de les muyeres. Siempres optimista foi l’arguyosa pregonera de San Mateo, Uviéu perdió a a una muyer pionera, a la so llibrera”.

 

Tamién te podria gustar