Portada Conceyos L’alcalde d’Uviéu aconceya cola conseyera d’Educación del Principáu

L’alcalde d’Uviéu aconceya cola conseyera d’Educación del Principáu

by redacción asturnews

L’alcalde d’Uviéu, Alfredo Canteli, el conceyal de Cultura, José Luis Costillas, y la conceyala delegada d’Educación, Yolanda Vidal, axuntáronse recién cola conseyera d’Educación del gobiernu del Principáu d’Asturies, Carmen Suárez, pa falar de problemes como la contratación de el educadores infantiles nes escueles de 0 a 3 años o la xestión de los comedores infantiles.

Sobro la mesa tuvieron diversos asuntos que marquen l’axenda de dambes instituciones, como la xestión de los comedores infantiles de los colexos de Les Campes y La Corredoria, dambos de titularidá del Principáu, la problemática de la contratación de el educadores infantiles nes escueles de 0 a 3 años o la construcción del nuevu institutu en La Corredoria. Tres la xunta, tantu l’alcalde como la conseyera manifestaron la bona relación y el bon ambiente de trabayu ente dambes instituciones, y que va dexar trabayar dientro de los calces normales pa poder dar solución a los distintos asuntos plantegaos pol conceyu na xunta y énte los que la conseyera amosóse sensible.

En relación a la problemática de la contratación de el educadores infantiles nes escueles de 0 a 3 años, l’alcalde manifestó que se va buscar la solución que más convenga a les partes. De la mesma, destacó “que el educadores van ser readmitidas actuando siempres dientro de la llegalidá, y quixo rematar aportunando en que tuvo que llegar l’actual equipu de gobiernu a poner seriedá y orde a un problema énte’l que se taba actuando al marxe de la llegalidá, polo que lo primero y más importante ye revertir esa situación”.

El conceyal d’Educación, José Luis Costillas, constató “la sintonía ente dambes alministraciones na meyora d’obres fundamentales pa la ciudá, como’l futuru Institutu de La Corredoria, sobro’l que se faló de les meyores que ta realizando’l Principáu por que el entamu de les obres sía xuna realidá’l próximu añu”. Sobro los comedores escolares de la Corredoria y Les Campes, el conceyal d’Educación señaló que s’empecipiaron los contactos cola conseyería, que van siguir en próximes selmanes, coles mires de caltener l’actual sistema de xestión de los comedores nes mesmes condiciones qu’hasta agora”.

Tamién te podria gustar