Portada Música L’alcalde de Corvera acepta analizar el futuru de la escuela de música nun Plenu monográficu

L’alcalde de Corvera acepta analizar el futuru de la escuela de música nun Plenu monográficu

by asturnet

L’Ayuntamientu de Corvera cellebrará un Plenu monográficu nes prósimes dos selmanes pa debatir el futuru de la escuela municipal de música, cuyu proyectu de privatización desató les protestes de pas, profesores y alumnos. L’alcalde del conceyu, Luis Moro, garantizó ayeri los puestos de trabayu de los docentes, el manteminientu del númberu d’estudiantes y la preservación de la calidá del centru nel cursu prósimu.

Magar d’esi compromisu verbal, espresáu nel últimu Plenu ordinariu antes de les vacaciones de veranu, el rexidor municipal amosó les sos duldes sobro la llegalidá del orixe de la escuela porque, aseguró, nun esistió resolución municipal dala qu’afite la creación del centru, ya intentó calmar los ánimos d’un cientu de profesores, pas y alumnos qu’acudieron al Plenu pa protestar pol posible pieslle de la escuela, que según l’Ayuntamientu provoca unes perdes de más de 90.000 euros al añu.

A entrugues de los afectaos pola futurible privatización del centru municipal, pronunciaes nel obligáu turnu de ruegos y preguntes del Plenu, Moro (Unión Social y Progresista de Corvera) eludió abrir un alderique estensu sobro’l futuru de la escuela y aplazólu pal Plenu estraordinariu, qu’habrá cellebrase antes del 15 de xunetu.

Edificios protexíos

Amás de tar nel centru de les protestes de la comunidá de la escuela de música -cuyos métodos y “agresividá” refugó l’alcalde-, el conceyal de Cultura, Luis Solares (PP), ocupa un llugar destacáu na llista d’asuntos pendientes de la Plataforma pola Defensa del Patrimoniu Cultural de Corvera: Los sos responsables esperen ser convocaos a una xuntanza alcordada verbalmente col edil pa perfilar los catálogos urbanísticos que van determinar el grau de protección de les edificaciones del conceyu, qu’ultima l’asoleyamientu del Plan Xeneral d’Ordenación Urbana (PXOU).

La plataforma pidi-y amás al titular de Cultura que l’Ayuntamientu igüe dos llavaderos tradicionales allugaos xunta’l Palaciu de Solís y nel camín de Sama Riba.

Tamién te podria gustar