Portada Música LaKadarma ñaz como grupu p’apurrir sonoridaes nueves a la gaita tradicional

LaKadarma ñaz como grupu p’apurrir sonoridaes nueves a la gaita tradicional

by asturnet

Ta acabante estrenase la páxina web de LaKadarma, un nuevu proyectu musical que “porfia pol desendolcu de la música tradicional asturiana apurriendo-y nueves sonoridaes y arreglos a la gaita asturiana recibiendo pa ello influencies de distintos estilos”. L’agrupación, que se forma en febreru de 2012 baxo la dirección musical de los hermanos Rodrigo y Andrea Joglar, compónse de músicos procedentes d’estremaes estayes de la música tradicional asturiana, tanto del mundu de les bandes de gaites, como de los grupos de música folk, amás de gaiteros solistes o escolinos de la Escuela Municipal de Música de Nava.

Nes sos actuaciones, LaKadarma trata d’ufrir un espectáculu desenfadáu, espontáneo y dinámicu, al traviés d’un repertoriu compuestu de pieces de composición tanto d’autores destacaos del panorama musical asturianu como de los propios direutores de la banda, amás de pieces tradicionales o adaptaciones de melodíes contemporánees.

Los sos ensayos allúguense nos llocales sociales que’l Conceyu de Nava tien nel Llagar de Sorribes, na capital naveta.

LaKadarma emplega gaites asturianes afinaes en do y caxes d’alta tensión, timbales y bombu, anque tamién usa otros instrumentos de percusión como’l caxón flamencu o’l tambor asturianu.

La nueva páxina web inclúi información del grupu, les sos actuaciones, semeyes y un espaciu pa mercar camisetes de la banda, ente otres estayes.

Páxina web de LaKadarma

Tamién te podria gustar