Portada Patrimoniu L’agua de los pozos mineros valdría pa da-y de beber a media Asturies

L’agua de los pozos mineros valdría pa da-y de beber a media Asturies

by asturnet

Les cifres ufiertaes polos espertos concentraos esta selmana na Escuela de Mines d’Uvieu pa la Reunión Científico-Tecnica sobre Xestión y Aprovechamientu del Agua nel Cierre d’Esplotaicones Mineres aseguren qu’Hunosa bombea de los sos pozos unos 30 millones de metros cúbicos cada añu. Según el Ministeriu de Mediu Ambiente Asturies consume unos 58 millones lo que quier dicir que l’agua d’estos acuíferos de los pozos podríen cubrir más del 51% de la demanda.

El director d’estes xornaes y profesor del Departamentu d’Explotación y Prospección de Mines d’Uvieu, Jorge Loredo, aseguró ayeri que l’agua de la cuenca del centru sería bona pal consumu humanu y eso supondría una inversión mínima. ‘L’agua de los pozos ye poco sulfurosa y amás los pozos asturianos cuenten con sistemes de depuración pasiva como la caliza qu’axuden a llimpiar. Sicasí, una pequeña inversión en primeres valdría pa facer un sistema de depuración natural, al travies de plantes por exemplu, que la dexaría llista pal consumu humanu’, afirmó Loredo.

Tocante a la conexón d’esi agua cola rede de distribución, Loredo cuenta que nun diba ser abondo complicada ‘si tenemos en cuenta que los pozos tán mui cerca de los grandes núcleos de población y de la rede de Cadasa’. Otra manera, l’agua d’Hunosa podría emplegase pa mantener el caudal ecolóxicu de los ríos, pa usu industrial o pa xenerar elletricidá.

Tamién te podria gustar