Portada Tecnoloxía L’adopción del pagu electrónicu nel mundu impulsada col coronavirus

L’adopción del pagu electrónicu nel mundu impulsada col coronavirus

by redacción asturnews

En 2020, la crisis del coronavirus dio-y un impulsu ensin precedentes al comerciu electrónicu. A midida que les empreses mover escontra lo dixital para subsistir, cada vez más persones recurren a alternatives de pagu que faigan posible una esperiencia rápida, confiable y ensin contactu.

A pesar de los desafíos en términos de bancarización y adopción de nueves tecnoloxíes entá esistentes n’América Llatina y el Caribe, dellos países de la rexón empezaron a adoptar, de manera lenta pero segura, l’usu de sistemes de pagu electrónicu.

Según datos de la macroencuesta Statista Global Consumer Survey realizada ente febreru y xunu de 2020, casi cinco de cada diez consumidores consultaos en México y Brasil dixeron utilizar métodos de pagu en llínea como PayPal o Samsung Pay nos dolce meses anteriores al estudiu. Per otru llau, nel continente européu, l’adopción de los pagos dixitales algamó al 75% de los encuestaos n’Alemaña, per delantre de el compradores españoles, onde’l 66% dixo sirvise d’estes modalidaes de compra per internet.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar