Portada Tecnoloxía L’adicción a les redes sociales nel mundu quítanos cuatro hores del día

L’adicción a les redes sociales nel mundu quítanos cuatro hores del día

by redacción asturnews

A nivel global, pasamos una media diaria de 6 hores y 43 minutos n’Internet, pero, ¿qué parte d’esti tiempu invertir en conectanos a les redes sociales? L’adicción a les redes sociales nel mundu supón cásique cuatro hores diaries.

En 2020, los usuarios d’Internet de too el mundu pasen un promediu de 2 hores y 22 minutos al día conectaos a les plataformes sociales, pero los enclinos varien descomanadamente d’un país a otru, tal que revela l’últimu estudiu de la consultora de tecnoloxía Global Web Index.

Tal que amuesa esta infografía de Statista, los usuarios de munches economíes en desenvolvimientu rexistren el mayor tiempu invertíu en Facebook, Twitter, Instagram y similares, como en Filipines (con 3 hores y 50 minutos) y Brasil (con 3 hores y 38 minutos). Sicasí, los internautes más despegaos d’elles atópense en dalgunos de los Estaos con mayor renta per cápita del planeta, como Xapón (con 46 minutos) y en mercaos desenvueltos como Francia (con 1 hora y 36 minutos) y España (con 1 hora y 47 minutos).

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar