Portada Conceyos L’actualidá de los Centros Sociales va protagonizar un programa radiu en La Corredoria Suena

L’actualidá de los Centros Sociales va protagonizar un programa radiu en La Corredoria Suena

by redacción asturnews

La conceyala de Centros Sociales, Lourdes García, presentó esta mañana l’entamu de la emisión del programa radiofónicu “Zona Centro” nel que los dinamizadores de los centros van detallar les actividaes, cursos y talleres que s’ufierten nestes instalaciones. 

La conceyala calificó esta iniciativa como “bien importante” al ser “un altavoz de les innumberables actividaes, de toa índole, que se desenvuelven na rede de Centros Sociales d’Uviéu por que toos los vecinos conocer en fondura y participen nelles al máximu.  Porque’l centru social del so barriu ye una puerta d’accesu al Conceyu, el so ventanu d’alministración local y una forma de participación na vida del conceyu, que ye fundamental”, concluyó.

El coordinador de La Corredoria Suena, Rafael Vallina, amosábase “bien acorviáu” al convertise “na voz del barriu”. “Ye inmensa la cantidá d’eventos que desenvuelve la rede de Centros Sociales d’Uviéu y ye hora de dalos  a conocer, vamos poner tou’l nuesu enfotu n’ello”, aseguró.

El programa de radiu, siguió Aitor Sarrías, xefe de sección de Promoción Social, sumase asina al boletín de Centros Sociales qu’empezó a unviase n’avientu de 2019 coles mires de promocionar la programación de los centros sociales y animar a más públicu a participar nella. El primer programa “Zona Centro”, grabáu nos estudios de radio del centru social de La Corredoria, va emitise mañana,  martes, 4 de febreru, a partir de les 21:00 hores nel 107.0 de la FM. Va Tener una frecuencia quincenal y nél van dir participando personal d’otres secciones del Conceyu, como’l Plan de drogues, DOLCE17 o la Escuela Municipal de Salú.

Tamién te podria gustar