Portada Sociedá L’Academia estudia les actitúes llingüístiques de los futuros mayestros de Primaria

L’Academia estudia les actitúes llingüístiques de los futuros mayestros de Primaria

by asturnet

L’Academia de la Llingua estudia les actitúes de los futuros mayestros de Primaria hacia los idiomes asturianu y castellán. La institución culmina una investigación sociollingüística ellaborada polos espertos Xosé Antón González Riaño y Xandru Armesto Fernández na qu’analiza la decisiva influyencia que los hábitos y comportamientos llingüísticos de los docentes tendrán sobro los escolinos asturianos.

Col títulu de ‘Les llingües n’Asturies: usu y valoración de la so importancia educativa’, l’Academia presentará en públicu les conclusiones del estudiu el prósimu xueves a les 20 hores, dientro de les actividaes que’l diariu La Nueva España auspicia nel so Club de Prensa Asturiana, na sé que’l periódicu tien n’Uviéu.

Nesi actu, los autores de la investigación defenderán la bultable relevancia del estudiu al entender que les “opiniones, actitúes y conocencia” de los futuros mayestros al rodiu de les llingües asturiana y castellana sedrán determinantes na percepción que los escolinos tendrán de dambos idiomes.

Por esa razón, el profesor universitariu y académicu González Riaño y l’investigador Armesto Fernández elixeron a los estudiantes de Maxisteriu pa ellaborar el so estudiu, que se publica dientro de la Estaya Sociollingüística de l’Academia y suma’l númberu dos d’esta colección.

La institución académica, que dirixe la filóloga Ana Cano, destaca que l’asoleyamientu de la nueva obra d’investigación axunta una pieza más a la conocencia de la realidá sociollingüística d’Asturies, que yá foi diseccionada nos dos estudios ellaboraos pol caderalgu Francisco Llera Ramo y n’otru testu d’Huguet Canalis y González Riaño sobro la enseñanza de la llingua minoritaria.

Tamién te podria gustar