Portada Lliteratura L’Academia entregó los Premios de los sos Concursos de 2009

L’Academia entregó los Premios de los sos Concursos de 2009

by asturnet

Esti vienres 5 de xunu, a les 12 la mañana, nel hotel “Principado” (cai San Francisco 5 d’Uviéu), tuvo llugar l’actu d’entrega de los premios a los ganadores de los Concursos de l’Academia de la Llingua Asturiana 2009: Concursos d’Investigación ; Concursu de llectures pa rapazos; Concursu de creación lliteraria, premiu “Llorienzu Novo Mier”; Concursu de recoyida de material lliterario oral; Concursu de Teatru y de recoyida de material lliterario escrito, y del premiu “Federico González-Fierro Botas”, al mesmu tiempu que quedaben convocatos los premios de 2010 y se facía l’anuncia de que cada añu na entrega de los premios van presentase les ediciones de los premiaos nel añu anterior.

Los primeros premios n’entregase foron los del apartáu de recoyida d’información toponímica, onde foron premiaos un trabayu sobre los topónimos de les parroquies de les parroquies de Zarréu y Degaña, del que ye autor Francisco Javier Redondas Maseda y los áccesit de los trabayos sobre les parroquies de Llatores (Uviéu), por Gabino Arcadio Alonso; Felgueras (L.lena) de Verónica y Raúl Fueyo Alcedo; y La Marea (Piloña), de María Aurina González Nieda.

Lluis Portal Hevia foi’l ganador del Concursu de Llectures pa Rapazos, por trabayu tituláu ‘Pelegrinos del abismu’. Mientres, el poemariu tituláu ‘Cuando’l mundu debala’, del que ye autor Berto García García, ganó’l premiu ‘Llorienzu Novo Mier’. Nel apartáu de teatru, ganó la obra titulada ‘La fuxida’, de la que ye autor Xaviel Vilareyo.

Los últimos premios entregaos foron los del concursu de recoyida de material lliterario escrito ‘Premiu Federico G.-Fierro Botas’, onde se dio un accésit de 300 € al trabayu tituláu ‘Poesíes asturianes de Carlos de la Concha’, de Rafael Rodríguez Valdés, amás d’otros dos a los trabayos titulaos ‘Testos asturianos en prosa’, de José Luis Campal y Aurora Sánchez, y al trabayu ‘Amuesa de publicidá en llingua asturiana’, d’Inaciu Galán.

Dientro de los trabayos d’investigación quedaron ermos los de la categoría de recoyida oral de material léxico y d’investigación llingüística y los de cómics y curtios cinematográficos n’asturianu.

Tamién te podria gustar