Portada Sociedá L’Academia denuncia l’incumplimientu de la llei na escolarización del asturianu en Secundaria

L’Academia denuncia l’incumplimientu de la llei na escolarización del asturianu en Secundaria

by asturnet

L’Academia de la Llingua Asturiana emitió ayer un comunicáu nel que denuncia l’actitú de los responsables educativos del Principáu énte la situación na que s’alcuentra la escolarización del asturianu na Enseñanza Secundaria. La denuncia de l’Academia céntrase nel casu de l’alumna Catuxa Bermeyu nel IES ‘Monte Naranco’d’Uviéu y nella la másima institución llingüística d’Asturies manifiesta el so esmolecimientu por otros problemes como la falta de profesoráu nos centros

El comunicáu de l’Academia remembra el derechu constitucional a la igualdá y a la educación, asina como les disposiciones llegales calteníes na Llei d’Usu del Asturianu pa sofitar el drechu a recibir clases de llingua asturiana nel propiu centru d’admisión. La institución considera inadmisible cualquier otra posibilidá como la del cambiu de centru d’estos alumnos.

L’Academia señala otros problemes na escolarización del asturianu na Educación Secundaria por cuenta de la fala de profesoráu y alvierte de la falta de determín de l’administración educativa pa solucionar estos casos.

El comunicáu remata anunciando la intención de l’Academia de treslladar de manera oficial a les autoridaes educatives del Principáu la so esmolición por estos casos y la igua inmediata de los mesmos. La institución acaba reclamando la reconocencia d’oficilidá pal idioma asturianu como únicu arreglu posible pa evitar esta problemática socio-educativa.

Arturu Bermeyu asume una multa de 90 euros depués de reclama-y una cita a Riopedre na conseyería

Tamién te podria gustar