Portada Lliteratura L’Academia de la Llingua entrega los premios de los sos concursos d’investigación y lliteratura

L’Academia de la Llingua entrega los premios de los sos concursos d’investigación y lliteratura

by asturnet

L’Academia de la Llingua entregó na mañana d’esti xueves, 18 de Mayu, los sos premios 2006 d’investigación ya creatividá lliteraria nun actu que tuvo llugar na so sé na Cai San Francisco d’uviéu. Inaciu hevia, Conceición Vega, Jorge Alberto García, Miguel Solís, Alberto Menéndez, Pablo Rodríguez Medina, Xosé Nel Riesgo, Rafael Rodríguez, ente otros.

Nel concursu d’investigación de recoyida de material toponímicu premióse con 600 euros el trabayu “Toponimia de la parroquia de Gobiendes (Colunga)” del que ye autor Inaciu Hevia Llavona y diéronse accesits de 300 euros al trabayu “Toponimia de les parroquies de Cuadonga y La Riera con la Montaña de Cuadonga, del que ye autora conceición Vega Obeso, y de 150 a los trabayos “Toponimia d’El Valle (Candamu), del que son autores el grupu de trabayu Estaferia, y al tituláu “Estudiu de la toponimia del Altu Ayer. Parroquies de Conforcos y L.lamas”, del que ye autor Jorge Alberto García Fernández.

Nel concursu de Llectures pa Rapazos dióse el premiu ex-aequo a les obres “La guaxa”, de la que ye autor Miguel Solís Santos, y “Benxamín el perrucuspín”, de la que ye autor Alberto Menéndez García. El xuráu aconseyó amás la publicación de la obra “Ello ye too la xente, que nun mos compriende” de Pablo Rodríguez Medina.

Mientres que’l premiu de teatru y el de recoyida de material lliterario oral quedaben ermos, el xuráu premió con 600 euros la narración titlada “Escrito na ceniza” de Xosé Nel Riesgo col Llorienzu Novo Mier y dió un accésit de 300 euros al trabayu “Rimas en astur-leonés de Casimiro Cienfuegos” del que ye autor Rafael Rodríguez Valdés.

No que cinca al Concursu de Curtios Cinematográficos premióse con 1200 euros el trabayu tituláu “Suena’l camín”, del que son autores Efrén Álvarez, Laura Pola, Carmen Bernardo, Fernando Farpón y Jorge Fernández.

Tamién te podria gustar