Portada Cine L’Academia de Cine termina coles melés nos agradecimientos de los Goya

L’Academia de Cine termina coles melés nos agradecimientos de los Goya

by redacción asturnews

Pa evitar que les gales eternícense, como vien asocediendo, l’Academia de Cine va terminar coles melés nos agradecimientos de los Goya y namái una persona va poder dar les gracies y dedicar el premiu nes categoríes colectives.

Les últimes gales de los Goya veníen durando trés hores o más y yera frecuente que los galardonaos allongárense lo indicible al estimar el premiu, faciéndolo estensivo a tal y cual y dedicalo a fulanito, menganito y zutanito.

Los responsables de l’Academia siempres encamentaben brevedá a los candidatos, pero por unos o por otros, el ritmu acababa perdiéndose y la ceremonia duraba hasta les mil. Anguaño, los académicos acaben apautase que nes categoríes colectives, ye dicir nes de meyor obra nes sos distintes modalidaes, namái una persona va poder falar en nome de cada equipu.

La norma afecta a los Goya a Meyor Película, Meyor Película d’Animación, Meyor Documental, Meyor Película Iberoamericana, Meyor Película Europea, Meyor Curtiumetraxe de Ficción, Meyor Curtiumetraxe d’Animación y Meyor Curtiumetraxe Documental. Nel restu de categoríes actor, actriz, guionista, compositor… nun hai necesidá de restricción cuidao que, salvu esceiciones, tratar d’un solu artista o ceador.

Pal casu de les secciones afectaes, la nueva riegla establez que, “si hubiera más d’una compañía productora”, los sos distintos responsables“van poder xubir a recoyer el premiu pero tendrán de designar a una sola persona por que, en nome de la obra premiada, encargar de los agradecimientos”.

Otra novedá qu’introducen les nueves bases de l’Academia pa los Goya ye que, tal como la entidá adelantró va unes selmanes, a la próxima edición van poder presentase les películes estrenaes en plataformes online mientres el zarru de les sales de cine por causa de la pandemia. Tratar d’una midida escepcional y transitorio” que va perder la so vixencia cuando la situación de los cines normalícese.

Tamién te podria gustar