Portada Educación L’Academia abre’l plazu pa los cursos de branu

L’Academia abre’l plazu pa los cursos de branu

by asturnet

L’Academia de la Llingua abre esti llunes 22 de mayu y hasta’l 2 de xunu el plazu de matrícula pa los cursos de branu que desendolca na Escuela-Hogar de Santantolín-Ibias del 31 de xunetu al 11 d’agostu de 2006. Xunta los cursos elemental y avanzáu ufiértense dellos cursos d’afondamientu, amás d’otros en collaboración cola Universidá d’Uviéu.Los cursos tan abondo solicitaos polo que nos primeros díes suelen ocupase dafechu toles places.

Dirixíos por Xosé Antón González Riaño y cuntando como secretariu con Pablo Xuan Manzano Rodríguez los cursos de branu de l’Academia son abondo nomaos ente los universitarios asturianos y ente los docentes que tienen de ver con materies que cinquen a la llingua, la lliteratura y dellos otros ámbitos de les humanidaes. Desendólquense en réxime d’internáu y ufierten una bona riestra de posibilidaes que van dende la obtención de los diplomes de conocencia básica o avanzada de la llingua asturiana a la capacitación pala traducción al asturianu o estayes pedagóxiques relacionaes coles nueves texnoloxíes.

Estos cursos tienen la calterística especial de que sólo puen siguise en réxime d’internáu y pa matriculase l’Academia dispón dende esti llunes d’un horariu que va de llunes a xueves de 9 a 15 hores y de 16 a 19 hores y el vienres de 9 a 14 hores. Síguese un orde rigorosu d’inscripción. Y amás del importe de la matrícula y una semeya, hai qu’enllenar tamién l’impresu de matriculación que se facilita na Academia.

Estos Cursos tienen reconocencia oficial per parte de la Conseyería d’Educación del Principáu d’Asturies, darréu de l’acreitación de l’ALLA como “Entidá Organizadora d’Actividaes de Formación Permanente del Profesoráu”. Ello afita a tolos efeutos la reconocencia d’estos Programes Formativos dende’l puntu de vista alministrativu (currículum, méritos, sexenios, etc.) pal profesoráu d’Educación Primaria y Secundaria del Principáu d’Asturies.

Más información sobre los cursos na páxina web de l’Academia

Tamién te podria gustar