Portada Música La2 emitió la gala de los Premios de la Música, onde Dixebra pidió la oficialidá pal asturianu

La2 emitió la gala de los Premios de la Música, onde Dixebra pidió la oficialidá pal asturianu

by asturnet

La XIV edición de los Premios de la Música celebróse ayeri xueves en nel Teatru Häagen-Dazs Calderón de Madrid y n’ella recibieron el premiu al Meyor Cantar en Llingua Asturiana, los componentes del grupu asturianu Dixebra. Al salir a recoyelu esixeron “a los responsables políticos asturianos y españoles, qu’iguen la situación de marxinación y d’apartheid que vive la llingua asturiana”.

Amás, Xune Elipe y Jorge Cambareli, que recoyeron el premiu en nome del grupu quixeron dedica-y el premiu “a tolos falantes d’asturianu, porque tán faciendo que l’idioma siga vivu güei y a los militantes de la reivindicación llingüística”, porque según afirmarón “gracies al so puxu y a la so xera dalgún día van vese reconocíos los derechos llingüísticos”.

La 2 de TVE emitió’l vienres la gala, conducida por Olvido Gara, más conocida como Alaska. La cita cuntó coles actuaciones musicales de Miguel Poveda, Zahara y otros, entregndo los premios Fernando Trueba, Vetusta Morla, Bimba Bosé, Dani Macaco, El Canto del Loco, Diana Navarro, Fernando Argenta, Luis Mendo, Carlos Narea, Eduardo Bautista y la propia Alaska.

Tamién te podria gustar