Portada Fiestes La XXV Feria de los Quesos Artesanos d’Asturies celebrase en Morcín el 15 de setiembre

La XXV Feria de los Quesos Artesanos d’Asturies celebrase en Morcín el 15 de setiembre

by asturnet

La Feria de los Quesos Artesanos d’Asturies, qu’esti añu cumple’l primer cuartu de sieglu, celebrase en Morcín el domingu 15 de setiembre con un programa d’actividaes que tendrál so momentu cimeru a les 13:30 hores cuando se faiga entrega del premiu al “Meyor Quesu 2013 d’Asturies” que premia y reconoz el llabor del queseru más destacáu a lo llargu del añu.

Esti 2013, la Feria de los Quesos Artesanos d’Asturies va acoyer l’hermanamientu ente’l Pueblu exemplar de Bueño y La Foz de Morcín y la tradicional exposición y venta de toles variedaes queseres que se producen n’Asturies. Pero les actividaes van entamar amás, precisamente, cola recepción pola Banda de Gaites Soto de Rei a la delegación del pueblu de Bueñu entantes de qu’entame la demostración pública d’ellaboración de quesu Casín, a cargu de l’artesana Marigel Álvarez, y del Afuega’l Pitu, al cargu de Margarita Mier.

A les 11:45 celebrarase la tradicional cata ciega de quesos na que puen participar tolos mayores de 16 años a los que-yos pete y al mediudía fadráse la procesión y misa a la Virxen de la Probe. Al mesmu tiempu va desendolcase una exhibición de bolos y media hora depués la degustación pública del primer xeláu de quesu d’Afuega’l Pitu y de los primeros buñuelos de quesos artesanos d’Asturies.

El pregón que dará esti añu Kike Ojanguren fadrase a les 13,15 hores y a les 13:30 hores fadráse la entrega del premiu al “Meyor Quesu 2013 d’Asturies” que premia y reconoz el llabor del queseru más destacáu a lo llargu del añu.

Tres de la “comida de hermandad” en tolos chigres de La Foz axuntaráse’l xuráu que tien de fallar el premiu de “Queseru Mayor d’Asturies” y a les 1º7 hores entamara la preparación de la mayor tosta de quesos artesanos del mundu que se fai esti añu cola colllaboración de les sidreríes Tierra Astur y el pan d’escanda Speltastur, con degustación gratuita palos asistentes.

Tamién te podria gustar