Portada Sociedá La Xunta premia a Radio Sele y destaca’l llabor negativu de Riopedre na escolarización n’asturianu

La Xunta premia a Radio Sele y destaca’l llabor negativu de Riopedre na escolarización n’asturianu

by asturnet

‘Pegollu’ pa Radio Sele, ‘Madreñazu’ pa José Luis Iglesias Riopedre. La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, que ta acabante fallar los sos premios ‘Andrés Solar’ 2004, reconoz la constancia nes ondes de la emisora en llingua asturiana y censura, na persona’l conseyeru d’Educación y Ciencia del Principáu, la “mísere” escolarización n’asturianu en colexos ya institutos.

D’esti mou, y según espresa la Xunta pola Defensa de la Llingua nun comunicáu públicu, la de cal va parar a Radio Sele al considerar a la emisora “un exemplu de que l’asturianu puede y necesita tener el so llugar nos medios de la comunicación”. La Xunta destaca asinamesmo la continuidá de la entidá radiofónica, en marcha dende 1986 y con programación n’asturianu les 24 hores, y eloxa les retransmisiones nesta llingua de los partíos del Real Uviéu, con ampliu siguimientu por Internet.

La d’arena, la Xunta dedíca-yla a Iglesias Riopedre, nel que personaliza la “mísere” escolarización en llingua asturiana nel sistema públicu d’educación. La entidá de defensa llingüística responsabiliza amás al conseyeru de que “nun se respete la llei” y recuerda que la so estaya de mocedá convocó nel mes de payares una fuelga na Secundaria pa demandar la presencia digna del asturianu nos institutos.

La Xunta pola Defensa de la Llingua vien entregando dende hai 18 años los premios ‘Andrés Solar’, n’alcordanza d’esi desapaecíu escritor xixonés. La entrega de los galardones correspondientes a 2004 realizaráse’l prósimu 28 de xineru nel teatru Xovellanos de Xixón, con sendos recitales de Nuberu y Xulio Ramos.

Web de la Xunta pola Defensa de la Llingua

Tamién te podria gustar