Portada Sociedá La Xunta pola Defensa de la Llingua cellebra l’absolución de los 6 de Llugones

La Xunta pola Defensa de la Llingua cellebra l’absolución de los 6 de Llugones

by asturnet

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana presentó, esti vienres, la sentencia sobre’l xuiciu a los 6 militantes de la organización de defensa de los derechos llingüísticos. Na sentencia, como yá anunciare ASTURNEWS, absuelvese a los encausaos por entender que “Los fechos declaraos probaos nun son constitutivos de falta contra l’orde públicu prevista y penada nel artículu 633 del Códigu Penal.”
La Xunta pola Defensa de la Llingua cellebró la sentencia, d’un xuiciu que “nunca debió entamar”.
La sentencia, pa la XDLLA, confirma la so valoración d’un fechu qu’entienden “mui grave y preocupante”. L’asociación ciudadana considera qu’el Gobiernu asturianu ta intentando reprimir l’exerciciu a la crítica política y a la llibertá d’espresión. La Xunta considera que dende’l Gobiernu asturianu “nun se ta poniendo reparos en ciminalizar la reivindicación llingüística y en tratar como delicuentes a los ciudadanos que tán trabayando na defensa del asturianu”. Como amuesa d’estes afirmaciones la Xunta recordó qu’el Principáu personóse como acusación particular nel xuiciu cellebráu en La Pola (Siero).
La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana afirmó que nun tán dispuestos a renunciar a nengún tipu de campaña, cuando estes diséñense siempre dientro d’un marcu d’actuación “democráticu”, y entá menos cuando ye por presiones o abusos de poder.
La Xunta pola Defensa de la Llingua recordó-y al gobiernu astruianu, y n’especial a Vicente Álvarez Areces, que la vía correcta pa evitar que traescienda a la opinión pública la so actitú belixerante contra la llingua asturiana ye “entaar polítiques que respeten el patrimoniu llingüísticu y los derechos de los falantes”.
Pa finar la Xunta pide que nun “s’insita n’esta estratexa represiva, claramente fracasada y antidemocrática”.

La pita nel escañu los acusaos

Tamién te podria gustar