La Xunta llama a denunciar les agresiones na enseñanza

09 ochobre 07:39 2009 Imprimir

Viendo los estorbos que se ponen de contino nos centros d’enseñanza, tanto de Primaria como de Secundaria pa col enseñu del asturianu, la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana fai un llamáu a tola xente que tenga conocimientu de casos nos que la opción llibre de cursar estudios d’asturianu la deniegue dalgún centru educativu.

La presencia del asturianu na educación ye marxinal y testimonial, dase una situación d’agresión continua a los derechos llingüísticos y educativos de los y les estudiantes, y un incumplimientu sistemáticu de la llexislación esistente n’Asturies nesti campu. Esto traduzse en que, cursu tres cursu, niégase’l derechu a estudiar la llingua asturiana a miles de mozos y moces estudiantes que lo piden voluntariamente.

Nos últimos díes, foi posible resolver un casu nun institutu de Xixón nel que se negaba la opción de cursar asturianu a dellos estudiantes que lu hubieren pidío. Depués de facer les xestiones correspondientes, foi posible iguar esta situación y que finalmente el centru accediera a ufrir l’asignatura. Sabemos que nun ye l’únicu casu y que en munchos d’ellos podríemos tar en condiciones d’actuar de lleganos la información en tiempu.

Por eso, encamentamos a tolos estudiantes, families, trabayadores de la enseñanza y a cualquier persona que pueda tener información sobre esti tipu de situaciones, a que se pongan en contactu cola Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana pa denunciar y actuar contra estos fechos.

Más información na páxina web de la Xunta

  Categories:
Loading Facebook Comments ...