Portada Sociedá La Xunta impugna les ochenta y cuatro places convocaes pal Ente de Comunicación

La Xunta impugna les ochenta y cuatro places convocaes pal Ente de Comunicación

by asturnet

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana presentó esta mañana nel Rexistru Xeneral de l’Administración del Principáu impugnaciones contra les ochenta y cuatro places convocaes pa entamar la plantiella del Ente Públicu de Comunicación. Los recursos básense no establecío nel Estatutu d’Autonomía y la Llei d’Usu del Asturianu.

La organización cívica considera que tanto l’Estatutu nel so artículu cuartu como’l restu de la lexislación básica del Principáu afalen a la promoción del usu del asturianu nos medios de comunicación y n’Alministración pública. Nesi sen la futura radiotelevisión asturiana, en cuantes empresa pública de comunicación, taría incumpliendo lo encamentao pola lexislación nes bases de la so convocatoria d’empléu.

Pa la Xunta los artículos 12 y 13 de la Llei d’Usu nun ufierten duldes a la hora d’encamentar la promociòn del usu del nuestru idioma nos medios de comunicación y sobremanera si l’Administración asturiana tien presencia nellos, como estipula l’artículu 13.2 de la Llei d’Usu.

Esta ye la primer impugnación que se fai de la convocatoria d’ochenta y cuatro puestos de trabayu destinaos a integrar la plantiella de la futura empresa pública de radio y televisión.

Tamién te podria gustar