Portada Política La Xunta Estraordinaria de l’Academia de la Llingua amuesa la so esmolición

La Xunta Estraordinaria de l’Academia de la Llingua amuesa la so esmolición

by redacción asturnews
Academia de la Llingua Asturiana

L’Academia de la Llingua Asturiana presentaba esta cabera selmana de Xineru les conclusiones  de la so Xunta estraordinaria por tar nuna situación clara de peligru de bloquéu del procesu de reforma del estatutu que, según la so interpretación, podría impedir que l’asturianu y l’eonaviegu fueren Ilingües oficiales nesta llexislatura (acordies colas tiempos que se necesiten pa la ratificación nel parllamentu español).

Na presentación de les mentaes conclusiones participaben esti xueves Xosé Ramón Iglesias Cueva, Secretariu de l’Academia, y el presidente de la institución, Xosé Antón González Riaño que quixo entamar col agradecimientu a los medios por acudir, siempres, a les convocatories de l’Academia y por tresmitir fielmente les nueses posiciones.

Tamién correspuendía xustificar l’actuación y la implicación de PALLA en rellación col procesu de reforma y la oficialidá (art. 2.e Velar por los derechos lingüísticos de la ciudadanía asturiana).

Pa l’Academia tamos agora mesuro nuna situación clara de peligru de bloquéu del procesu de reforma del estatutu que, según la nuesa interpretación, podría impedir que l’asturianu y l’eonaviegu fueren Ilingües oficiales nesta llexislatura (acordies colas tiempos que se necesiten pa la ratificación nel parllamentu español).

Lleer documentu completu

Tamién te podria gustar