Portada Sociedá La Xunta de Toponimia entrega’l dictame sobre Siero

La Xunta de Toponimia entrega’l dictame sobre Siero

by asturnet

La Xunta de Toponimia entregó l’informe de Siero

L’Ayuntamientu de Siero tien dos meses pa decidir sobre’l dictame llingüísticu.

Los topónimia asturiana de Siero va ser oficial en cuantes que’l plenu consistorial dea’l vistu bonu a la propuesta de la Xunta de Toponimia. Énte los nomes de llugar

restablecíos alcuentrense La Pola Siero, Samiguel, Santiago Areñes o San Xuan del Cuto.
La Xunta de Toponimia propunso la doble denominación pa los llugares de Llugones, Cualloto, Argüelles, Celles, Samartidianes, asina como pa la Peña’l Gatu au s’asitia la urbanización de La Fresneda onde’l pueblu restutuye’l so nome orixinal de La Fresnera.
Darreu que la Casa Conceyu de Siero aprebe la propuesta de la Xunta de Toponimia esta tien de ser aprobada na Xunta Xeneral, pa que los topónimos algamen la consideración oficial, sicasí existe un parón non xustificáu nel Parlamentu asturianu nel momentu de l’aprobación d’estos espedientes. Por mor d’esti bloqueu y ente la tardanza de la robla del alcuerdu cola alministración del Estáu pa la inclusión de los topónimos asturianos nel nomenclator oficial a bien de persones nun se-yos permite la inclusión del nome orixinal del so llugar nos sos documentos oficiales d’identificación.

Tamién te podria gustar