Portada Política La Xunta de Toponimia d’Asturies ponse otra vegada a trabayar

La Xunta de Toponimia d’Asturies ponse otra vegada a trabayar

by asturnet

El xueves 22 d’avientu, a les 17,00 hores, na sede de la Conseyería de Cultura y Deporte, constituyóse la Xunta Asesora de Toponimia del Principáu d’Asturies, presidida pol nuevu Director Xeneral de Política Llingüística, Alfredo I. Álvarez Menéndez. La nueva Xunta Asesora nun tien grandes novedaes no que cinca a la so composición y ta formada amás de pol presidente, yá citáu, por José Miguel García Arias, Director Xeneral d’Ordenación del Territoriu y Urbanismu, como Vicepresidente y por cinco vocales y una secretaria.

Los vocales son Cristina Bellón del Rosal, Directora Xeneral d’Alministración Llocal; Ramón d’Andrés Díaz, en representación de la Universidá d’Uviéu; Ana María Cano González, en representación de l’Academia de la Llingua Asturiana; Julio Concepción Suárez, en representación del Real Institutu d’Estudios Asturianos; Fernando Álvarez-Balbuena García, profesor de la Universidá d’Uviéu y espertu en toponimia asturiana, designáu pol Conseyeru de Cultura y Deporte; Felipe Fernández García, Caderalgu d’Análisis Xeográficu Rexonal de la Universidá d’Uviéu y espertu en cartografía temática, designáu tamién pol Conseyeru de Cultura y Deporte, y Mª Antonia Pedregal Montes, Xefa del Serviciu de Política Llingüística.

Nesta sesión constituyente, marcóse como oxetivu de trabayu acabar la revisión de los topónimos correspondientes a parroquies y noyos de población de los 78 conceyos asturianos. Frutu del llabor desenrrolláu dende 2004, 49 conceyos asturianos yá tienen oficializada la so toponimia tradicional, otros 14 tan en fase de tramitación y queden 15 por iniciar l’espediente, según informen dende la propia Conseyería de Cultura.

Tamién te podria gustar