Portada Sociedá La Xunta de Toponimia aconceya en Cadavéu na casa natal del Padre Galo

La Xunta de Toponimia aconceya en Cadavéu na casa natal del Padre Galo

by asturnet

La Xunta de Toponimia del Principáu aconceya esti xueves 17 en Cadavéu nel Muséu-Casa Natal del Padre Galo pa celebrar la so primer reunión en Valdés. L’alcalde del conceyu, el presidente de la Xunta, Valentín Ruíz, la escritora Nené Losada y espertos locales van asistir a esti aconceyamientu del organismu asesor de l’adminstración autonómica p’asuntos toponímicos.

El conceyu natal del primer escritor asturianu contemporáneu y la figura más comprometida cola revitalización llingüística de la dómina anterior al Surdimientu va ser el puntu de reunión de la Xunta de Toponimia na so visita a Valdés. La patria pequeña de Fernán Coronas súmase asina a la riestra de conceyos asturianos qu’entamaran los trámites pa la revisión de los sos nomes de llugar.

L’aconceyamientu, nel que van participar amás d’un espertu en toponimia local, los colaboradores de la Xunta Toponímica Esther García López y Jesús Suárez, ta previsto qu’escomience a les 10.00 hores y al meudía va celebrase una rueda de prensa pa informar de lo tratao na reunión.

Tamién te podria gustar