Portada Sociedá La Xunta de Gobiernu de Xixón desestima l’alegación de la UNA sobre la Ordenanza d’Usu del Asturianu

La Xunta de Gobiernu de Xixón desestima l’alegación de la UNA sobre la Ordenanza d’Usu del Asturianu

by asturnet

Presentada la Ordenanza d’Usu del Asturianu de Xixón, Unidá Nacionalista Asturiana presentó una alegación na que se solicitaba “la incorporación de compromisos económicos a la ordenanza”, según esplicó’l conceyal xixonés Santiago Martínez Argüelles. Presentóse amás otra alegación, que según informó’l conceyal, “nun se debatió por tar fuera de plazu”.

La propuesta de la UNA foi debatida y a la fin refugada porque, y según pallabres del conceyal, porque “ye al traviés de los presupuestos municipales y de la rellación de puestos de trabayu colo que s’otorguen medios económicos y humanos”. Eso, dixo Argüelles, “nun ye oxetu d’una ordenanza municipal”.

A la fin y dempués de dellos meses d’espera, nos que se llegó a anunciar en La Gazeta de Xixón que la ordenanza taba yá aprobada, esti reglamentu municipal y el so plan de normalización y usu llingüísticu van ser aprobaos, según fontes municipales, “nel plenu del mes de payares”.

Cola normativa nueva y según los sos impulsores nel ayuntamientu “van evistase problemes que surdíen por mor de que nun taba recoyíu’l drechu de dirixise al Ayuntamientu n’asturianu”.

Tamién te podria gustar