La Xunta de Gobiernu de Xixón desestima l’alegación de la UNA sobre la Ordenanza d’Usu del Asturianu

22 ochobre 03:48 2008 Imprimir

Presentada la Ordenanza d’Usu del Asturianu de Xixón, Unidá Nacionalista Asturiana presentó una alegación na que se solicitaba “la incorporación de compromisos económicos a la ordenanza”, según esplicó’l conceyal xixonés Santiago Martínez Argüelles. Presentóse amás otra alegación, que según informó’l conceyal, “nun se debatió por tar fuera de plazu”.

La propuesta de la UNA foi debatida y a la fin refugada porque, y según pallabres del conceyal, porque “ye al traviés de los presupuestos municipales y de la rellación de puestos de trabayu colo que s’otorguen medios económicos y humanos”. Eso, dixo Argüelles, “nun ye oxetu d’una ordenanza municipal”.

A la fin y dempués de dellos meses d’espera, nos que se llegó a anunciar en La Gazeta de Xixón que la ordenanza taba yá aprobada, esti reglamentu municipal y el so plan de normalización y usu llingüísticu van ser aprobaos, según fontes municipales, “nel plenu del mes de payares”.

Cola normativa nueva y según los sos impulsores nel ayuntamientu “van evistase problemes que surdíen por mor de que nun taba recoyíu’l drechu de dirixise al Ayuntamientu n’asturianu”.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...